مواد اولیه آرایشی، بهداشتی و شوینده

Cosmetics and Detergent Raw Materials

معرفی

    شاخه بهیار زیست آیریک، به منظور رفع نیازهای اساسی حوزه مواد اولیه آرایشی، بهداشتی و شوینده‌های کشور اقدام به تحقیق و توسعه نموده است. با توجه به اینکه تولید این مواد دارای پیچیدگی های فراوانی می‌باشد و از طرف دیگر اهمیت بسیار بالایی در ارتقاع سطح بهداشت و سلامت جامعه دارد. در سال‌های گذشته توانستیم برخی از مواد مورد نیاز این حوزه را با بومی‌سازی بالا تأمین نماییم.

محصولات

کراتین یک پروتئین غنی از آمینواسید سیستئین است که به بهبود موهای آسیب دیده کمک کرده و در حفظ رطوبت پوست موثر است. کراتین هیدرولیز شده تولیدی بهیار از گرید آرایشی بهداشتی و بدون بوی نامطبوع است و مورد استفاده در محصولات آرایشی، مراقبتاز پوست، مو و شوینده‌ها کاربرد فراوان دارد.

کلاژن یک پروتئین ساختاری می باشد که به حفظ رطوبت و باز سازی و ترمیم پوست کمک می کند. کلاژن تولید شده توسط بهیار از نوع 1 و گرید آرایشی بهداشتی است و قابل استفاده در طیف وسیعی از فرمولاسیون های محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات آرایشی بهداشتی می باشد.

آنزیم  پروتئاز با کاتالیز کردن واکنش هیدرولیز پیوندهای پپتیدی بین اسیدهای آمینه، باعث تجزیه پروتئین‌ها به قطعات کوچکتر می‌شود. در بسیاری از فرآیندهای زیستی مانند هضم غذا، درمان بیماری‌های خاص، تولید انواع محصولات غذایی و دارویی، استفاده از این آنزیم بسیار مهم است. همچنین در حال حاضر آنزیم‌های آمیلاز، سلولاز، اوره آز، لیپاز، فیتاز نیز به نتیجه رسیده است.

برای ثبت اطلاعات بر روی دام از دو روش مختلف استفاده می‌شود. یکی از طریق لیزر و دیگری به روش دستی انجام می‌شود. با استفاده از این نوع از ماژیک‌ها شما می‌توانید به صورت بلند مدت اطلاعات مورد نیاز را بر روی پلاک گوش دام ثبت نمایید.

محصولات مرتبط

سیلی مارین

آکرولئین

روغن ماهی

ثبت سوال و کسب اطلاعات بیشتر

برای ثبت سوالات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. همچنین می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. 

تلفن تماس:

031-33931322(داخلی 4 یا 403)

آدرس ایمیل:

biosales@behyaar.com