سی تی اسکن

CT Scan

اسکن سریع و دقیق

ایمنی پرتو

کیفیت بالای تصویر

مطابق با استاندارد IEC

معرفی

استفاده از فناوری‌های تصویربرداری پزشکی نوین همواره در حال توسعه بوده و دستگاه CT Scan به عنوان یکی از روش‌های تشخیصی پزشکی، برای تصویربرداری از انواع بافت‌های بدن، از جمله مغز، قلب، ریه، کبد، کلیه، استخوان، مفصل و سایر اعضا به منظور تشخیص بسیاری از بیماری‌ها، شامل سرطان، اختلالات عروقی و اعصابی، عفونت‌ها، آسیب‌های فیزیکی و دیگر مشکلات پزشکی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شرکت بهیار صنعت سپاهان نیز پروژه ساخت سی‌تی‌اسکن پزشکی خود را از حدود 8 سال قبل آغاز کرده و هم اکنون توانسته دستگاه سی‌تی‌اسکن16 اسلایس را با بومی‌سازی بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نماید.
سی تی اسکن 16 اسلایس پزشکی کاربردی عمومی در مراکز تصویربرداری پزشکی دارد و 85% درصد از نیاز مراکز درمانی را پوشش می‌دهد. همچنین تحقیق و توسعه برای ساخت سی‌تی‌اسکن‌های پیشرفته‌تر و با اسلایس بیشتر ادامه داشته و ساخت اولین دتکتور های‌ریزولوشن مبتنی بر سی‌موس در کشور که توسط شرکت بهیارصنعت انجام شده است گامی بلند برای ساخت سی تی اسکن‌های پزشکی پیشرفته‌تر است.
از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کاربری راحت، دقت بالا و کمترین نشت اشعه اشاره کرد.

تصاویر گرفته شده با دستگاه

دستگاه CT اسکن بهیار صنعت

پخش ویدیو

تخت CT Scan بهیار

نرم افزار CT Scan بهیار

سیستم شبیه ساز لیزر CT Scan

این سامانه از لیزرهای متحرک نشانگر هماهنگ با دستگاه شبیه ساز CT تشکیل شده است که برای انجام عملیات علامت‌گذاری روی بدن بیمار در هنگام عملیات شبیه‌سازی درمان توسط شبیه ساز CT استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت مراکز تصویربرداری

طراحی مراکز تصویربرداری پزشکی به منظور افزایش کیفیت تشخیص و همچنین حفظ ایمنی محیط نیازمند تخصص و تجربه کافی می‌باشد. از طرف دیگر طراحی مناسب می‌تواند باعث افزایش میزان بهره‌وری و بهینه‌سازی منابع مالی، زمانی و انرژی گردد.

ثبت سوال و کسب اطلاعات بیشتر

برای ثبت سوالات و کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.