مواد اولیه صنایع غذایی

Food industry raw materials

معرفی

   شاخه بهیار زیست آیریک، به منظور رفع نیازهای اساسی حوزه مواد اولیه صنایع غذایی کشور اقدام به تحقیق و توسعه نموده است. با توجه به اینکه حوزه صنایع غذایی یکی از راهبردهای استاتژیک هر کشور می‌باشد لذا ما نیازمند افزایش استقلال هر چه بیشتر در این حوزه می‌باشیم. در سال‌های گذشته در این شرکت توانستیم برخی از این نیازها را رفع نماییم.

محصولات

ژلاتین یک محصول پروتئینی مشتق شده از کلاژن است. این ماده در آب گرم حل شده و پس از سرد شدن بافت ژله‌ای پیدا می کند. این امر ژلاتین را به عنوان ماده‌ای امولسیفایر و استابیلایزر در صنایع غذایی بسیار کاربردی نموده است. ژلاتین تولیدی بهیار از نوع A بوده و در گرید غذایی تولید می‌شود.

لیمونن، هیدروکربنی بی‌رنگ است که در پزشکی و داروسازی به عنوان عامل پیشگیرانه، در آرایشی به عنوان حلال و حامل در محافظت کننده‌های پوست استفاده می‌شود. لیمونن تولید شده توسط شرکت بهیار قابل استفاده در صنایع آرایشی بهداشتی، غذایی و حلال های سبز می باشد.

کیتوزان به دلیل خصوصیات مؤثری که دارد، به عنوان یک ماده مفید در صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی و زیست فناوری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در بسیاری از برنامه های تحقیقاتی به عنوان درمانی برای بیماری های قند خون، فشار خون بالا و التهابات موضعی کاربرد دارد.

کراتین یک پروتئین ساختاری و جزء اصلی تشکیل دهنده مو، شاخ، پر، پشم و لایه شاخی پوست می‌باشد. این مکمل سرشار از اسیدآمینه و پروتئین خام می‌باشد و کاربرد فراوانی در فرمولاسیون جیره دام، طیور و آبزیان دارد.

محصولات مرتبط

ثبت سوال و کسب اطلاعات بیشتر

برای ثبت سوالات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. همچنین می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. 

تلفن تماس:

031-33931322(داخلی 4 یا 403)

آدرس ایمیل:

biosales@behyaar.com