مواد اولیه پزشکی و دارویی

Pharmaceutical and medical raw materials

معرفی

    شاخه بهیار زیست آیریک، به منظور رفع نیازهای اساسی حوزه مواد اولیه پزشکی و دارویی کشور اقدام به تحقیق و توسعه نموده است. با توجه به اینکه تولید این مواد دارای پیچیدگی های فراوانی می باشد اما خوشبختانه در سال‌های گذشته توانسته‌ایم برخی از مواد مورد نیاز صنایع مختلف پزشکی و دارویی را با بومی‌سازی بالا تأمین نماییم.

محصولات

سیلیمارین از مهمترین مواد مؤثره عصاره گیاه دارویی خارمریم می‌باشد. این ماده پتانسیل بالایی در کمک به بهبود بیماری هپاتیت، یرقان سنگ صفرا و سوء هاضمه دارد. سیلیمارین تولیدی بهیار زیست از گرید دارویی بوده و به صورت پودر زرد رنگ تولید می‌شود.

 پودر استخوان به عنوان یک ابزار مهم در جراحی‌های بازسازی و ترمیم بافت‌های بدنی، توسط پزشکان به عنوان یک روش مؤثر و ایمن استفاده می‌شود. با تزریق این پودر به محل ترمیم، بافت استخوانی جدیدی در آن ناحیه شکل می‌گیرد که به طور مؤثری به تقویت و بازسازی استخوان کمک می‌کند.

عصاره شیرین‌بیان، یک ماده شیرین‌کننده طبیعی است که از گیاه شیرین‌بیان به دست می‌آید. این ماده شیرین، ولی تقریبا خالی از کالری است به همین دلیل می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای قند در مواد غذایی باشد. این موضوع باعث کاهش مصرف قند و  کنترل سطح قند خون در بدن می‌شود.

روغن ماهی، روغنی است که از بافت ماهی استخراج می‌شود. این ماده منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع مانند امگا 3، 6 و 9 می‌باشد. برخی از فواید این ماده عبارت‌اند از: کاهش کلسترول خون، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تقویت سیستم ایمنی، حفاظت از پوست در برابر آفتاب و درمان سوختگی پوست.

محصولات مرتبط

ثبت سوال و کسب اطلاعات بیشتر

برای ثبت سوالات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. همچنین می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. 

تلفن تماس:

031-33931322(داخلی 4 یا 403)

آدرس ایمیل:

biosales@behyaar.com