بازدید رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان بهیارصنعت سپاهان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدیدهای استانی خود، از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت دانش بنیان بهیارصنعت سپاهان بازدید کردند. در این بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، استاندار و سایر مسئولین ذی‌ربط ایشان را همراهی نمودند.

این بازدید بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید و در انتهای بازدید رئیس جمهور  بیان کردند: امروز که مجموعه شما را دیدم. مصداق امر مقام معظم رهبری بود یعنی هم تولید است، هم کار دانش‌بنیان است و هم نیاز جدی کشور است. تولیداتی که شما دارید نیاز امروز اتاق‌های عمل در کشور است. دستگاه ایکس‌ری نیاز تمام بنادر کشور است. من هرکجا بازدید رفتم،  گفتند ما اگر دوتا دستگاه ایکس‌ری داشتیم مشکلمان حل بود. گمرکات باید از شما استقبال کنند، گمرکات باید از شما تشکر کنند، به جای اینکه از خارج تهیه کنند شما این دستگاه را با استانداردهای لازم در کشور تولید می کنید و تحویل گمرک می‌دهید. نباید شما خواهش کنید که بیایند و از شما بخرند بلکه آنها باید از شما خواهش کنند. دستگاه‌های اداری کشور باید به سراغ شرکت‌های دانش‌بنیان بیایند.

<div id=”52092366410″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/h7Y2D?data[rnddiv]=52092366410&data[responsive]=yes”></script></div>

اخبار منتخب

راه‌های ارتباطی